چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

ادامه بارش‌ها تا روز دوشنبه در خراسان رضوی (۲۱ خردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۱۹۶۲
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
ادامه بارش‌ها تا روز دوشنبه در خراسان رضوی (۲۱ خردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا روز دوشنبه بارش‌ها در سطح استان ادامه خواهد داشت.

گروه جامعه|شهرآرانیور؛ آذر رضایی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان، قوچان و مشهد با ۱۵ درجه خنک‌ترین و سرخس با ۴۲ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. طی این مدت بیشترین وزش باد از سرخس با ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. همچنین بین شهر‌های استان قوچان ۲۸.۴ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته است و میزان بارندگی در شهر مشهد نیز ۲۶.۴ گزارش شده است.

وی افزود:دمای هوای مشهد با ۶ درجه کاهش نسبت به روز گذشته در گرم‌ترین ساعت به ۳۲ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد:با توجه به مدل‌ها و نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه ناپایدار جوی در سطح استان ادامه خواهد داشت که همراه با کاهش دما، افزایش ابرناکی، سرعت وزش باد خواهد بود. این بارش‌ها در نواحی شمالی، بخش‌های از مرکز و شمال غرب شدید و توام با رعد و برق، ایجاد رواناب و سیلاب پیش‌بینی می‌شود. 

وی ضمن اشاره به اینکه از روز دوشنبه از شدت و گستره بارش‌ها در سطح استان کاسته خواهد شد، اضافه کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود که تا پایان هفته وزش باد را داشته باشیم که به ویژه در مناطق بادخیز همراه با گردخاک، کاهش دید، کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت باشد.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ و در شرایط ناسالم بوده و هم‌اکنون این عدد با شاخص ۱۶۲ در شرایط قرمز و ناسالم قرار دارد.

این شرایط هوایی احتمال افزایش بروز علائم تنفسی در افراد حساس باعث تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی و در بیماران قلبی و سالمندان مرگ زودرس را در پیش دارد.

بر این اساس توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->